brittmagdelijns.reismee.nl

Klaar voor vertrek!

Zo dit is het dan,

Alle spullen zijn verzameld, op het laatste moment toch nog aantal dingen snel gehaald. Van dat ene leuke jurkje tot toch wel die handige wandelsokken. Alles ingepakt in een mega backpack, grote koffer en nog een backpack als handbagage. De koffer gebruik ik voor spullen voor de mensen daar. Hierbij kun je denken aan gazen voor het ziekenhuis, speelgoed voor de kinderen, pennen en kleurtjes voor de school enzv. Verder hebben we nog een heel mooi donatiebedrag waar we erg veel mee kunnen doen. Dit gaan we echter daar besluiten wat we er precies mee gaan doen. Hier hebben we al wel wat nederlands speelgoed mee gekocht wat wij meenemen. (Als je op de hoogte gehouden wilt worden van wat we met het donatie geld doen houd deze pagina dan in de gaten): www.fb.me/bijdragevoorghana

Hierbij wil ik ook iedereen bedanken voor het doneren! We gaan dit goed benuttigen.

Afgelopen week heb ik afscheid kunnen nemen van mijn klasgenoten, vrienden en vriendinnen en niet te vergeten me familie. Over 3 dagen vertrek ik samen met mam en vriendlief Stan naar Schiphol om ook van hun daar afscheid te nemen. Ondanks ik hier veel moeite mee zou hebben, heb ik onwijs veel zin in deze reis! Ik heb hier lang naar uitgekeken en ben er klaar voor om de start te maken met mijn 7 reisgenootjes.

Mijn volgende blog zou komen vanuit Ghana.


Liefs, Britt


Reacties

Reacties

Tea

Hoi Britt
Het begint nu echt op te schieten. Snap dat je altijd op het laatste moment nog van alles me wilt nemen. Leuk dat jullie speelgoed en pennen meenemen want dat kunnen ze daar goed gebruiken. Wij hadden dat toen met de rondreis ook gedaan en daar waren ze super blij mee. Afscheid nemen is altijd even moeilijk maar gelukkig zijn jullie met een leuke groep en dan komt het vast goed. Nou meid heel veel plezier en lekker van gaan genieten. Misschien ook best hard werken maar dat hoort er ook bij. Dikke knuffel van Fred en Tea xxx

petra

Hoi Britt.
Eindelijk is het zover. Maanden van voorbereiden, nu eindelijk werkelijkheid.
Op weg naar vast een mooie stage waarbij je veel ervaringen zult opdoen.
Heel veel succes Britt. En een hele goede reis.
Kijk nu al uit naar je eerste verhaal uit Afrika.
Dikke knuffel van petra en Edwin xx

Corrie

Hallo Britt wat een verhaal (nu al) maar ook wel heel grappig toch wel. Ik ben blij dat je goed bent aangekomen ,wn een beetje bent gesetteld. Ik wacht met smacht je volgende blog af . Ik vindt het ook allemaal heel spannend hoe jij het daar gaat doen (natuurlijk goed)????. Nou meis heel veel plezier en geniet er ook flink bij liefs en dikke x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!